Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/szymiec.pl/includes/menu.inc).

Co to jest białko BCAA oraz kto i kiedy mógłby je spożywać?

Czytaj...

Aktualnie w każdym miasteczku mieści się wiele aptek. Można w nich kupić nie wyłącznie lekarstwa zawierające tak zwaną substancję czynną, te dostępne są na receptę, lecz także znane w ostatnich czasach dodatki Diety.


Okazują się być one oferowane bez recepty, jednak należy bardzo uważać z ich stosowaniem, gdyż tak samo jak potrafią pomóc, tak mogą też zrobić krzywdę.




ortodonta
Author: Bernhard Wintersperger
Source: http://www.flickr.com


Jakkolwiek wszakże w tym tekście prezentowany będzie preparat, jaki polecany jest głównie osobom, które wykonują sporty ekstremalne. Preparatem tym jest tak zwane białko BCAA, czyli aminokwasy leucyna, izoleucyna oraz walina.

Jeśli opisywany tekst Cię zafrapował, to bez wahania kliknij ten link - ta unikalna strona (https://xrayprotect.pl/drzwi-rtg.html) z pewnością także będzie dla Ciebie interesująca!

Ich proporcja to dwie części leucyny oraz po jednej innych obu aminokwasów. Należałoby dopowiedzieć, iż wymienione białko chroni mięśnie przed rozpadem, przyspiesza konstrukcję mięśni oraz dba o prawidłowy przebieg energetyczny w ludzkim systemie.


Warto dopowiedzieć, iż przedstawiany preparat, zatem białko BCAA przeznaczony jest dla person, które wykonują dyscypliny sportowe siłowe czy wytrzymałościowe. Należałoby je przyjmować przed treningiem, ażeby zagwarantować ciału bardziej korzystną syntezę białek oraz bardziej korzystne usuwanie masy tłuszczowej.

Jeżeli ciekawią Cię zaprezentowane zagadnienia, to wejdź w widoczny link. Tam umieściliśmy bezpłatny dostęp (http://www.animalab.pl/wyposazenie-laboratorium-i-laboratoryjne-systemy) do bardziej szczegółowych wiadomości związanych z tym przedmiotem.

Jeśli białko jest przyjmowane wprost po ćwiczeniach, jego objętość powinna odpowiadać ilości białka w jednym posiłku.




Warto nadmienić, że treściwy posiłek powinno się uzyskać godzinę po zakończeniu właściwego treningu. Warto także nadmienić, że spożywanie leucyny po ćwiczeniach wywołuje ponadto lepsze użycie tzw. okna anabolicznego.